Montag, 30. Juni 2008

heilandzacke

es war heiss. sehr heiss. ich habe sonnenbrand auf dem kopf, trotz flasche darauf und so. kann mich dort ja nicht eincremen, mit all den haaren dazwischen.
die musik war------seeeeeeehr gut. altes wie auch neues!
es gab schrege, schöne, wunderschöne, lustige, komische und verrückte menschen. auch solche die ohne grund (aber mit t-shirt) ins stroh und vor unsere füsse fallen.
ach ja....nächstes jahr wieder....

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

oh nene der hatte KEIN tshirt an, da bin ich mir ganz sicher!

ditha

Anonym hat gesagt…

schmärzgrännbrüll
ich au wüll
wienen traum
glaub es kaum
voll uf entzug
nid so klug
was mach ich
kein verglich
ich chill ufem hill
und trink e chli vill

piss!
ich mi a-schiss!

ihr sind die beschde! nögscht johr bini au wider guet ;-) und gueti besserig diner chopfhut!
es gäbt, hani mir lo sage, sunscht gege horigi sunnecrèmeproblem au e alternative... sunnehuet genannt. kluge köpfe schützen sich! aber weme grad es diplom i-packt het, denn isch das mit dr klugheit au chli ufbrucht und schönheit will ja auch leiden... kuss R.

s. hat gesagt…

ditha: ich weiss, aber er hate eines dabei (mehrmals von ihm betont worden)...:)

baue gigli: joo ich weiss....aber vor luter sunne, sound und männer nid dradänkt...irgendwie!
jaaah nöchstjohr wider...(derbi häte mr zu zweit es 5er zält ka...)

 
Besucherzähler